GEOMETRINIŲ FIGŪRŲ JUDESIO PROGRAMAVIMAS C++ BUILDER APLINKOJE

DSpace/Manakin Repository

Rodyti trumpą šaltinio įrašą

dc.contributor.advisor Lukšaitė, Dalė
dc.creator Lukoševičius, Edgaras
dc.date.accessioned 2010-02-04T11:34:22Z
dc.date.available 2010-02-04T11:34:22Z
dc.identifier.uri http://dspace.kauko.lt/handle/1/540
dc.subject objektinis programavimas lt_LT
dc.subject geometrinės figūros lt_LT
dc.subject virtuali klasė lt_LT
dc.subject realizacija lt_LT
dc.subject Timer lt_LT
dc.title GEOMETRINIŲ FIGŪRŲ JUDESIO PROGRAMAVIMAS C++ BUILDER APLINKOJE lt_LT
dc.type Straipsnis konferencijai lt_LT
dc.date.issued 2010-02-04T11:34:22Z
dc.description.abstract Šiame straipsnyje aptariamos geometrinės figūros judėjimo kompiuterio ekrane realizavimo galimybės panaudojant objektinio programavimo C++ Builder grafinę aplinką. Bus nagrinėjama dviejų, asinchroniškai judančių skritulių judėjimą realizuojanti programa, sukurta naudoti kaip savarankiškų studijų priemonę virtualioje „Moodle“ klasėje, ir vienas iš galimų užduoties sprendimo būdų – t.y. naudojant komponento Timer (laikmatis) galimybes. lt_LT
dc.subject.area Technologijos mokslai, Informatikos inžinerija lt_LT
dc.subject.programme Kompiuterinių tinklų administravimas (65307T102) lt_LT
dc.description.department Technologijų fakultetas, Kompiuterinių technologijų katedra lt_LT

Šaltinio failai

Šis šaltinis yra rinkinyje (-iuose)

Rodyti trumpą šaltinio įrašą

Ieškoti DSpace


Išplėsta paieška

Naršyti

Mano paskyra