Santrauka:
Mokslininkai, pedagogai praktikai, tėvai skirtingų ugdymo metodų, taikomų Lietuvos darželiuose, įtaką ikimokyklinio amžiaus vaikui vertina nevienareikšmiškai. Tai-natūralu, tačiau dažnai ugdytinių tėvų ir net pedagogų susidaryta nuomonė apie vieną ar kitą metodą yra netiksli, paviršutiniška, stereotipinė. Studijuodami Ikimokyklinio ugdymo programą studentai su ugdymo metodais susipažįsta ir teoriškai, ir praktiškai. Būsimajam pedagogui sudaromos sąlygos įsigilinti į ugdymo metodų specifiką, įvertinti jų privalumus ir trūkumus, ir, ateityje, patarti ugdytinių tėvams. Straipsnyje pristatomas tyrimas, atskleidžiantis būsimų pedagogų nuomonę ir ikimokyklinio ugdymo įstaigose taikomų ugdymo metodų ir sistemų vertinimus.